Е щом сте стигнали до тази станица, значи всичко е готово и дъжите всичко под контрол. И ние не се съмняваме във вас. Но за да се почувствате като истинска булка и да се отдадете на емоциите ще ви е нужен сватбен координатор. Това не е никак излишно, защото знаем колко напрегнат е сватбеният ден, до преди да отидете в ресторанта. Едвали ще искате да промерявате всичко, да говорите с подизпълнителите, с управителя на ресторанта докато примерно ви правят прическата.
Целите на сватбеният координатор
- Среща поне една седмица преди сватбеният ден - консултация
- Изготвяне на програма за сватбеният ден по часове
- Позвъняване на всички подизпълнители (DJ-и, водещи, фотографи, оператори, изпълнители, артистична програма, аниматори и занимания за най-малките гости и т.н.) предварително и уверяваен, че всичко е така както вие сте поискали
- Контрол на подизпълнителите, помощ и съдействие на ангажиращите лица, за да може работата им да върви перфект
- Следене даи всичко се случва навреме и както трябва, без да има проблеми
- Посрещане и настаняване на гостите
- Оказване на помощ на гостите, отговаряне на тясните въпроси и насочване
- Отстраняване на всички въникнали проблеми, без да занимаваме вас или гостите
- На разположение е за младоженците през целия сватбен ден
Цената на сватбеният координатор се заплаща като отделна услига. Ако примерно искате частична организация на сватба, но сте решили, че е добра идея да имате и сватбен координатор ще трябва да заплатите отделно тази услуга.
Посочената цена е валидна за събития в гр. София и региона. За събития извън София обикновено се добавят и разходи за настаняване на екипа, транспортни и пътни разходи.
Свържете се с нас ако имате нужда от повече информация или имате допълнителни въпроси.
Целувки и топли прегръдки от нас
👄💓😍